خدمات پس از فروش

از اینکه هیوامی رو انتخاب کردی و همراهمون هستی ممنونیم دوست عزیز . بعد اینکه سفارشت ثبت شد تا بعدشم که محصول به دستت رسید ممکنه تو مراحل زیر برات سوالی پیش بیاد مثل:

 

 رهگیری مرسوله

 اگه سفارشت هنوز به دستت نرسیده و میخوای ببینی الان کجاست میتونی کد مرسوله رو تو سامانه پست یا تیپاکس که برات اس ام اس اومده پیگیری کنی .

 استعلام گارانتی

اگه سفارش رسیده و دوست داری کارت گارانتی رو استعلام بگیری از دکمه های زیر میتونی اقدام کنی

53

مرکز پذیرش گارانتی

53

شرایط و ضوابط گارانتی لوکا

53

استعلام اصالت گارانتی

53

پیگیری وضعیت دستگاه تعمیری

آموزش ها

 هر مشکلی برای راه اندازی و کار با محصولت داری میتونی از قسمت آموزش ها استفاده کنی .

شرایط مرجوعی و تعویض

دوست عزیز در مواردی که بعد از خرید مغایرتی در مدل یا رنگ محصولی که سفارش دادی باشه تا 7 روز از زمان تحویل کالا فرصت داری با واحد پشتیبانی تماس بگیری و برای مرجوعی و تعویض کالا هماهنگ کنی.

شماره تماس واحد پشتیبانی خرید اینترنتی :

02166940839 - 02166935369

داخلی شماره 2

مشکلات فنی و گارانتی

در مواقعی که محصول مشکل فنی داشته باشه که شامل گارانتی بشه با واحد خدمات و گارانتی لوکا سرویس تماس بگیر تا راهنماییت کنن  

شماره تماس واحد خدمات گارانتی لوکا سرویس :

 021-41704